Нова українська школа
РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ
Ранкова
зустріч 1
1.
Привітання.
-Добридень, добридень, добридень
скажу,
Як ранок настане до школи іду.
Тут вуха, тут носик, а тут голова,
Тут ручки, тут ніжки, тут є і п’ята.
2.
Хвилинка
релаксації.
Виглянуло сонечко ( підняли руки вгору )
Подув легенький
вітерець (терти долоні)
Іду на галявину
( рухи ходи ).
На галявині ростуть квіти(долонями показуємо
–імітуємо квіти)
Над квітами літають метелики (махаємо руками як
крильцями метелики).
Пішов дощик ( кап, кап, кап,..)пішов ще сильніше.
І мені довелося йти під дощем ( рухи ходи)
3. Робота з календарем.
Пора року- осінь
Місяць – вересень
Число – 12
День тижня –середа
-
А хто знає , чому сьогоднішній день називається середа ?
4. Вправи для інтелектуального спілкування.
*Їжачок спочатку з’їв
ягідку, потім яблучко і гриб. Що він з’їв останнє?
*Знайди
закономірність і підбери пару до слів:
-
Пташка – пір’я . Риба -…
-
Учитель – школа . Лікар - …
-
Людина – руки. Котик -…
-
Огірок – овоч. Ромашка -…
-
Осінь – жовтий. Зима -…
*Назви
різні професії:
Хто варе
обід ?
Хто
будує дім ?
Хто
лікує дітей ?
Хто
шиє одяг ?
Хто
воде машину ?
5.
Авторське
крісло.Моя улюблена іграшка.
Ранкова
зустріч 2
1.Привітання. Разом з дітьми
промовляємо слова:
- Ти барвінку не лінуйся,
Потягнися, посміхнися,
Не забудь зробить зарядку,
Речі всі тримай в порядку.
2. Виконання фізичних вправ за змістом вірша:
- Стали діти у рядок. Всі підемо на лужок.( Діти ходять один за одним і
потім утворюють коло).
-На квітучому лужку
гудуть бджілки: « Жу-жу-жу».
-Разом з ними політаймо, крилечками
помахаймо.
-Покрутились вліво- вправо, глянули
на кращі трави.
-Пошукали квіточок, щоб зібрати з них медок (присідання і піднімання).
-Щоб набратись сили, усі дружно сіли.
-Знов шукаєм квіточок, щоб зібрать
смачний медок.
- Назбирали ? Ого-го! Всі до вулика бігом!
-Побували на лужку, назбирали ми медку.
3. Робота з календарем.
- Діти, яка зараз пора року? (Осінь)
- Яка восени наша земля? Яка восени погода?
- Погляньте, як і гарні клумби
восени?
- Якого кольору квіти на круглій
клумбі? Скільки їх?
4. Етюд на вираження задоволення
і радості « Квітка»
« Теплий промінь упав на землю і зігрів у землі насіннячко. З насіннячка
проклюнувся паросток. З паростка виросла прекрасна квітка. Ніжиться квітка на сонечку, підставляючи теплу і світлу
свою пелюстку , повертаючи
голівку слідом за сонцем».
(Виразні рухи: сісти навпочіпки, голову й руки опустити, піднімається
голова, розпрямляється корпус, руки
піднімаються в сторони – квітка розцвіла, голова злегка відкидається назад, повільно повертається слідом за сонцем, очі напівзакриті, усмішка, мязи обличчя розслаблені).
5.Авторське крісло . Осінь – чарівниця.
Ранкова
зустріч 3
1.
Привітання.
Діти
стоять півколом.
-Год
і, діточки, вам спати! Час давно вже вам вставати.
Гляньте:
сонечко сміється!
-Давайте привітаємося з сонечком:
Здрастуй, сонце золоте.
Здрастуй , небо голубе.
Здрастуй, теплий вітерець.
-
Діти , сонечко почуло наші привітання і прислало до
нас сонячного зайчика. (Показати
дітям, погратися з ними ,
наздогнати сонячного зайчика).
2.
Психогімнастика
« Сонячні зайчики»
Сонячний
зайчик заглянув тобі в очі. Закрий їх. Ніжно пробіг по твоєму обличчю. Погладь
його. Пригладжуй його ніжно , легко, щоб не злякати : на лобі , на щічках,
носику, ручках, животику, ніжках. Сонячний
зайчик сховався за комірець, він грається з тобою.
3. Робота з календарем.
Пора
року. Проспівати три місяці. Який зараз місяць? Який одяг сьогодні у дітей.
4. Вправи з
кубиком: кубик на столі,
під столом, на кріслі, під стільцем, на
голові, за спиною, в лівій руці, в
правій руці.
5.
Гра « Впізнай
слово»
Догадайся
по діях, яке слово задумано:
-
Сходить , світить, гріє…(сонечко)
-
Їде , сигнале,
шумить,…( автомобіль)
-
Готує, прибирає, шиє, лікує, любить…( мама)
-
Слухаються, допомагають,граються, навчаються…( діти)
-
Мукає, жує, пасеться …( корова )
6.
Авторське
крісло:
-
Назвати слова дії самим.
-
Хто зможе загадати таку загадку?
Ранкова
зустріч 4
1. Заповнення ранкового повідомлення. « Коло добра»
Доброго ранку, першокласники!
Діти стають у коло
«ланцюжком», вітають з новим
днем один одного, висловлюють побажання
на цей день.
2. Робота з календарем. Заповнення таблиці.
Сьогодні:
Місяць:
День тижня:
Погода:
*Математична
хвилинка:
-Яке сьогодні
число: двоцифрове чи одноцифрове?
-Назвіть сусідів цього числа.
-Яке число буде наступне?
-Яке число було вчора?
3. Із скарбнички ігор для розумних.
Гра « Де чий будиночок?» ( за
таблицею-ілюстрацією «Зоопарк – море – ліс»).
Закріпити уявлення «вище- нижче», «більше – менше», «довше –
коротше», « легше –важче».
4.
Комплекс « На
даху у Шури жив Лелека Жура» ( соціально-емоційний розвиток)
Діти стають у коло ,обіймають один одного за
плечі та хором читають скоромовку
« На даху у Шури жив Лелека Жура».
Ведучий
говорить та показує, діти
повторюють:
Він ходить
ось так…
Він злітає
ось так …
Він парить
ось так…
Відпочиває
ось так…
Воду пив ось
так …
Він сумував
ось так …
Він танцював
ось так … ( і так спочатку).
5.
Авторське
крісло.
Новини дня у класі ( родині, школі, країні).
Ранкова зустріч 5
1.
Привітання.
Всі
стоять у колі і разом промовляють:
«
Добрий день!»
Дружно
всі вітаються
«Добрий
день!»
Вліво,
вправо повертаються
Туди-
сюди посміхаються
Добрий
день,
Дружно
всі не відставайте
Добрий
день.
2.
Гра « Голоси
пташок»
-
Послухайте в аудіо запису голоси птахів і впізнайте, чий
це голос. Знайдіть даного птаха на
малюнку.
3. Робота з календарем.
Пора
року – осінь.
На
набірному полотні разом викласти :
-
Який стан погоди?
-
Яка природа?
-
Що одягли зранку?
-
Який час доби?
4. Авторське крісло.
Якби
я був(ла) пташкою…
5.
Театралізоване
читання вірша.
« Облітав
журавель».
Немає коментарів:
Дописати коментар