середу, 19 червня 2019 р.

Ранкові зустрічі


Нова українська школа


РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ


Ранкова зустріч   1
1.     Привітання.
    -Добридень,  добридень,  добридень   скажу,
Як ранок настане до школи іду.
Тут вуха, тут носик, а тут голова,
Тут ручки, тут ніжки, тут є і п’ята.
2.     Хвилинка релаксації.

Виглянуло сонечко ( підняли руки вгору )
Подув легенький  вітерець (терти долоні)
Іду на галявину  ( рухи ходи ).
На галявині ростуть квіти(долонями показуємо –імітуємо квіти)
Над квітами літають метелики (махаємо руками як крильцями  метелики).
Пішов дощик ( кап, кап, кап,..)пішов ще сильніше.
І мені довелося йти під дощем ( рухи ходи)

3.     Робота з календарем.
Пора року- осінь
Місяць – вересень
Число – 12
День тижня –середа
-         А хто знає , чому сьогоднішній день називається середа ?
4.     Вправи для інтелектуального спілкування.
*Їжачок  спочатку з’їв  ягідку, потім яблучко і гриб. Що він зїв останнє?
*Знайди закономірність і підбери пару до слів:
-         Пташка – піря . Риба -…
-         Учитель – школа . Лікар - …
-         Людина – руки. Котик -…
-         Огірок – овоч. Ромашка -…
-         Осінь – жовтий. Зима -…
*Назви різні професії:
Хто варе обід ?
Хто будує дім ?
Хто лікує дітей ?
Хто шиє одяг ?
Хто воде машину ?
5.     Авторське крісло.Моя улюблена іграшка. 

Ранкова зустріч   2
           1.Привітання.  Разом з дітьми промовляємо слова:
- Ти барвінку не лінуйся,
Потягнися, посміхнися,
Не  забудь зробить зарядку,
Речі всі тримай в порядку.
         2. Виконання фізичних вправ за змістом вірша:
- Стали діти у рядок. Всі підемо на лужок.( Діти ходять один за одним і потім  утворюють коло).
-На  квітучому  лужку  гудуть  бджілки: « Жу-жу-жу». 
-Разом з ними  політаймо, крилечками помахаймо.
-Покрутились  вліво- вправо, глянули на кращі трави.
-Пошукали квіточок, щоб зібрати з них медок (присідання і піднімання).
-Щоб набратись сили, усі дружно сіли.
-Знов шукаєм  квіточок, щоб зібрать смачний медок.
- Назбирали ? Ого-го! Всі до вулика бігом!
-Побували на лужку, назбирали ми медку.
 3. Робота з календарем.
- Діти, яка зараз пора року? (Осінь)
- Яка восени наша земля? Яка восени погода?
 - Погляньте, як і гарні клумби восени?
- Якого  кольору квіти на круглій клумбі?  Скільки їх?
     4.  Етюд на вираження задоволення і радості « Квітка»

« Теплий промінь упав на землю і зігрів у землі насіннячко. З насіннячка проклюнувся паросток. З паростка виросла прекрасна квітка. Ніжиться  квітка на сонечку, підставляючи теплу   і світлу  свою пелюстку , повертаючи  голівку  слідом за сонцем».
(Виразні рухи: сісти навпочіпки, голову й руки опустити, піднімається голова, розпрямляється  корпус, руки піднімаються в сторони – квітка розцвіла, голова злегка  відкидається назад,  повільно повертається слідом за сонцем,  очі напівзакриті, усмішка, мязи  обличчя розслаблені).
   5.Авторське крісло . Осінь – чарівниця.

Ранкова зустріч 3
1.     Привітання.
Діти стоять півколом.
-Год і, діточки, вам спати! Час давно вже вам вставати.
Гляньте: сонечко сміється!

-Давайте  привітаємося з сонечком:   
          Здрастуй, сонце золоте.
         Здрастуй , небо голубе.
        Здрастуй, теплий вітерець.
-         Діти , сонечко почуло наші привітання і прислало до нас  сонячного зайчика. (Показати дітям,  погратися з ними , наздогнати  сонячного  зайчика).
2.     Психогімнастика « Сонячні зайчики»
Сонячний зайчик заглянув тобі в очі. Закрий їх. Ніжно пробіг по твоєму обличчю. Погладь його. Пригладжуй його ніжно , легко, щоб не злякати : на лобі , на щічках, носику, ручках, животику, ніжках. Сонячний  зайчик сховався за комірець, він грається з тобою.

3.     Робота з календарем.
Пора року. Проспівати  три місяці.  Який зараз місяць?  Який одяг сьогодні у дітей.
4.     Вправи з  кубиком:  кубик на столі, під столом, на кріслі,  під стільцем, на голові, за спиною, в  лівій руці, в правій руці.
5.     Гра « Впізнай слово»
Догадайся по діях, яке слово задумано:
-         Сходить , світить, гріє…(сонечко)
-         Їде ,  сигнале, шумить,…( автомобіль)
-         Готує, прибирає, шиє, лікує, любить…( мама)
-         Слухаються, допомагають,граються, навчаються…( діти)
-         Мукає, жує, пасеться …( корова )
6.     Авторське крісло:
-         Назвати слова дії самим.
-         Хто зможе загадати таку загадку?

Ранкова зустріч  4
1.      Заповнення  ранкового повідомлення.  « Коло добра»
Доброго ранку, першокласники!
Діти стають у коло  «ланцюжком», вітають  з новим днем  один одного, висловлюють  побажання  на цей день.

2.     Робота з календарем. Заповнення таблиці.
Сьогодні:
Місяць:
День тижня:
Погода:
*Математична  хвилинка:
-Яке сьогодні  число: двоцифрове чи одноцифрове?
-Назвіть сусідів цього числа.
-Яке число буде наступне?
-Яке число було вчора?
      3. Із скарбнички ігор для розумних.
 Гра « Де чий будиночок?» ( за таблицею-ілюстрацією «Зоопарк – море – ліс»).
Закріпити  уявлення  «вище- нижче», «більше – менше», «довше – коротше»,  « легше –важче».
4.     Комплекс « На даху у Шури жив Лелека Жура» ( соціально-емоційний розвиток)
Діти стають у коло ,обіймають один одного за плечі   та хором  читають скоромовку
« На даху у Шури жив Лелека Жура».
Ведучий  говорить  та показує, діти повторюють:
   Він ходить ось так…
   Він злітає ось так …
   Він парить ось так…
   Відпочиває ось так…
  Воду пив ось так …
   Він сумував ось так …
  Він танцював ось так … ( і так  спочатку).
5.     Авторське крісло.
Новини дня у класі ( родині,  школі, країні).
Ранкова зустріч 5
1.     Привітання.
Всі стоять у колі і разом промовляють:
« Добрий день!»
Дружно всі вітаються
«Добрий день!»
Вліво, вправо  повертаються
Туди- сюди посміхаються
Добрий день,
Дружно всі не відставайте
Добрий день.
2.     Гра « Голоси пташок»                

-         Послухайте в аудіо запису голоси птахів і впізнайте, чий це голос. Знайдіть даного птаха  на малюнку.
3.     Робота з календарем.
Пора року – осінь.
На набірному полотні разом  викласти :
-         Який  стан погоди?
-         Яка природа?
-         Що одягли зранку?
-         Який час доби?
4.     Авторське крісло.
Якби я  був(ла) пташкою…
5.     Театралізоване читання вірша.
« Облітав журавель».

Немає коментарів:

Дописати коментар